Klant Succes Plan | 13:00 – 14.00 & 16:00 – 17:00 | Podium vd Kunsten

denk vanuit je klant | ga voor succes | werk volgens een plan

Klant Succes Plan Uitgangspunt – Dynamics 365
Het Klant Succes Plan gaat uit van de aanwezigheid van Microsoft Dynamics 365 CRM. Wij besteden veel aandacht aan de kracht van CRM voor het realiseren van het Klant Succes Plan. Met Microsoft Dynamics 365 CRM stroomlijnt u de bedrijfsprocessen, zodat u in een oogopslag elke klantenrelatie analyseert en er efficiënt op inspeelt. Een goede CRM omgeving hangt af van nauwkeurige informatie over uw onderneming, uw klanten en uw partners. Goede ondersteuning van de bedrijfsprocessen. Rapportage van de KPI’s. Een grondige voorbereiding is dus cruciaal.

Het Klant Succes Plan
De aanpak van het Klant Succes Plan is gebaseerd op bewezen methoden en technieken die wij in het verleden veelvuldig en succesvol hebben ingezet op strategisch, tactisch en operationeel niveau binnen organisaties. Onze manier van het Klant Succes Plan aanpak is gebaseerd op het PLAN, DO, CHECK EN ACT model in combinatie met de drie focus gebieden; DOEL, MENS EN MIDDEL.

De drie belangrijkste focus gebieden die wij tijdens de sessie bespreken zijn:
1.    Maak de mens niet tot middel maar tot DOEL.
2.    Het middel heeft als doel de MENS beter te bedienen.
3.    De mens heeft het MIDDEL nodig om zijn doel te bereiken.

Waarom deze sessie volgen
Door het bijwonen van deze sessie krijgt u een goed beeld van hoe u zelf een klant Succes plan kunt ontwikkelen en succesvol kunt realiseren.

Voor wie is deze sessie bedoeld
Deze sessie is bedoeld voor iedereen die belang heeft bij een plan om succes vol te zorgen voor klanten

Leo Rietbergen

Randy Scheepers

CRM Specialist CRM Business Coach
 

Bianca van der Woude

 

Solution Architect / Business Consultant – Retail 

Let’s make it Personal: uw klant in de Spotlight met CRM | 13.00 – 14.00 & 14:30 – 15:30 | Podium 7

Het koopgedrag van consumenten verandert snel. Dat is uiteraard niet nieuw, maar met de huidige technologische ontwikkelingen gaat dit wel steeds sneller. Het gebruik van o.a. smartphones, tablets en social media zorgt ervoor dat traditionele bedrijfsmodellen steeds meer onder druk komen te staan en zich steeds sneller moeten aanpassen aan het hedendaagse koopgedrag. Groepscommunicatie is daarbij ingehaald door 1-op-1 communicatie. Ook verkoop via traditionele afzetkanalen is daarbij niet langer afdoende, meerdere verkoopkanalen zijn noodzakelijk geworden. Dit vergt op zijn beurt een uniforme uitstraling en communicatie. Het creëren van beleving tijdens de gehele ‘customer journey’ is hierbij het centrale thema geworden.     

Om de concurrentie voor te blijven, dien je niet alleen te weten wat je klanten willen, maar dit ook echt in te vullen. De paradox is dat veel organisaties al denken behoorlijk klantgericht te zijn, terwijl hun klanten daar heel anders over oordelen. Dat gaat u niet overkomen! Toch? In de ronde tafel sessie laten wij u in vijf stappen zien hoe u uw klant in de spotlight plaatst.

Deze sessie is bedoeld voor iedereen die belang heeft bij een plan om succes vol te zorgen voor klanten.

CRM: alles voor de klant, maar hoe krijg je de organisatie mee? | 13:00 – 14.00 & 14:30 – 15:30 | Podium 8

CRM-software: must of hype? Veel bedrijven zijn druk bezig met het implementeren en/of optimaliseren van een CRM-oplossing.  Daarbij geldt: alles voor de klant! Maar bij nogal wat CRM-projecten valt het implementatietraject tegen. Niet alleen de lengte en de kosten zijn anders dan verwacht; medewerkers adopteren het systeem niet, nieuwe processen worden niet begrepen, de discipline om gegevens te registreren is onvoldoende, etc.. Anders gezegd: CRM neerzetten lukt wel, maar de organisatie meekrijgen met de verandering is een (onderschatte) klus.

Samen met u gaan we in gesprek over de wijze waarop CRM niet alleen snel wordt geïmplementeerd, maar ook daadwerkelijk geaccepteerd en gebruikt door de gebruikers. Middels een aantal stellingen wisselen we van gedachten over de manier waarop CRM op een goede manier ‘landt’ in uw organisatie. Komt u ook? Graag delen we niet alleen onze ervaring en kennis, maar stellen we ook uw ervaring, kennis en tips centraal in onze sessie!

Harro Knook

Katalin Mathé

Opleidingsconsultant Mprise Trainer/Adviseur Dynamics CRM Mprise

Christan Brouwers

Jeroen Paters

Algemeen Directeur | Satelliet MeubelenBusiness Development Manager Dynamics 365 | Prodware

Customer Case Satelliet Meubelen: Gastvrijheidsbeleving met Microsoft Dynamics 365 | 13.00 – 14.00 & 16:00 – 17:00 | Podium 5

Al meer dan 45 jaar geeft Satelliet Meubelen gastvrijheid een gezicht. Satelliet heeft in de loop van die tijd het vertrouwen van vele klanten weten te verdienen en zo een toonaangevende positie verworven in de Hospitality markt. Als professionele partner zorgt Satelliet voor beleving en leveren zij functioneel topkwaliteit horecameubilair en projectmeubilair. Niet alleen aan hotels, cafés, restaurants, maar ook aan scholen, kantoren en de zorg.

In deze sessie spreekt Christan Brouwers, Algemeen Directeur van Satelliet Meubelen, over hun zoektocht naar de sleutel tot succes op het gebied van Customer Success. Leer van de fouten die Satelliet eerder heeft gemaakt en voorkom dat ook u deze fouten maakt.

Ontdek onder andere hoe deze Sales en Service organisatie met 4 showrooms in Nederland, een Logistiek Centrum met een 10.000 m2 magazijn, een Inspirium, hospitality mall en internationale partners in Europa altijd de juiste focus weet te behouden.

Met Microsoft Dynamics 365 als hulpmiddel om de salesdoelstellingen en klanttevredenheid te realiseren, is informatie als forecast, bezoekverslagen, financiële informatie en afspraken met betrekking tot opvolging direct inzichtelijk. Waar en wanneer dan ook.

Door deze 360 graden view op relaties is consistent persoonlijke gastvrijheid een vast gegeven. Voor zowel prospects als klanten. Is na 5 jaar bijvoorbeeld het interieur van een klant aan vervanging toe? Dan heeft Satelliet hier al proactief op geacteerd.

Kom naar deze sessie als u wilt weten of Microsoft Dynamics 365 flexibel genoeg is om mee te bewegen met uw specifieke business en om antwoord te krijgen op vragen als:
• Hoe stel ik mijn klanten centraal, zowel in mijn bedrijfsvisie als in mijn dagelijkse processen?
• Hoe ga ik om met de overvloed aan data?
• Hoe kan ik tegemoet komen aan de steeds hoger wordende verwachtingen van mijn klanten?
• Hoe kan ik de verwachtingen van mijn klanten zelfs overtreffen?

Customer Case KWBN: Hoeveel fans heeft uw strategie? | 13.00 – 14.00 & 14:30 – 15:30 | Foyer 3 – boardroom

Door de afname van overheidssubsidies en vermindering van leden voelen bedrijven steeds meer druk om te investeren in efficiëntere klantenrelaties. Klantstrategie is geen opdracht voor alleen de marketingafdeling maar eist een voortdurende betrokkenheid van alle diciplines.
Het niet actief investeren in een klantstrategie heeft grote financiele gevolgen voor de toekomst.

Hét voorbeeld van een succesvolle strategie is die van de De Koninklijke Wandelbond Nederland (KWBN). Met rond de 100.000 leden in Nederland hebben ze een strategie ontwikkeld om de meer dan 6 miljoen wandelaars te bereiken.

Gedurende deze round table sessie geven wij handvatten hoe je dankzij slimme technologie en het gebruik van persona marketing fans kunt volgen, meten en binden zonder afhankelijk te zijn. Door actief gebruik te maken van het Digital Engagement Quadrant onstaat er een fundament dat klaar is voor de toekomst. Welke stappen zijn er nodig en wat levert het concreet op? Kortom, een uitstekende manier om relaties op te bouwen met mensen met dezelfde interesses.

Gijs Janssen

Daniel van der Gaag

Manager Bedrijfsvoering | KWBNeCommerce Consultant | KPMG Crimsonwing
Jay Ramsanjhal 

Jay Ramsanjhal

 
Chairman | DynamicsHUB 
niels-rool

Niels Roos

Anniek van der Ven

Technology Solutions Professional CRM | MicrosoftProduct Marketing Manager Dynamics 365 | Microsoft Nederland

Wat is er nieuw in Dynamics 365 en wat betekent de integratie met LinkedIn voor jouw organisatie?
| 13.00 – 14.00 | Podium 3

Om nieuwe bedrijfsprocessen te ontwikkelen en te transformeren zijn nieuwe type bedrijfsapplicaties nodig – applicaties die productiviteit en samenwerking tussen toepassingen vergroot en organisaties in staat stelt end-to-end processen te optimaliseren en meer uit relaties te halen. Met Dynamics 365 worden CRM en ERP verenigd en worden productiviteit en samenwerkingsmogelijkheden vergroot. De recent aangekondigde integratie tussen Dynamics 365 en LinkedIn gaat marketing en sales teams helpen meer uit professionele netwerken en relaties te halen, mede dankzij het slimmer gebruik van data. Leer in deze sessie over de nieuwste ontwikkelingen binnen Microsoft Dynamics 365, waarbij een overzicht wordt gegeven van de nieuwste oplossingen waaronder de integratie met verschillende LinkedIn tools en Power BI. Daarnaast is er ruimte om in gesprek te gaan over welke mogelijkheden de nieuwe functies voor jouw organisatie brengt.

Hoe pas jij jouw CRM strategie aan op de veranderingen in de markt?| 14:30 – 15:30 | Podium 3

De wereld verandert in een rap tempo. Digitaal is het nieuwe normaal geworden en het dwingt organisaties om na te denken over nieuwe business modellen, nieuwe organisatievormen en het inrichten van een nieuw soort klantrelatie. Klanten zetten zichzelf centraler dan ooit en verwachten van jouw bedrijf een consistente beleving over alle kanalen en contactmomenten. Ongeacht of je in een B2B of B2C omgeving opereert, het moet allemaal snel, simpel, relevant en persoonlijk zijn.

Klant centraal ondernemen vraagt om een nieuwe aanpak op het gebied van sales, marketing en services. Waarbij je de mogelijkheden van technologie en de creativiteit van je medewerkers slim met elkaar kan combineren om de verwachtingen van je klanten telkens te overtreffen. In deze sessie gaan we in gesprek over hoe jouw organisatie in kan spelen op de veranderingen om op de juiste manier met je klanten te interacteren, medewerkers te ondersteunen met de juiste middelen, bedrijfsprocessen laat samenwerken en producten transformeert middels de inzet van technologie en wat dit betekent voor jouw strategie.

Bart Kieffer

Anniek van der Ven

Partner Sales Lead Dynamics 365 | MicrosoftProduct Marketing Manager Dynamics 365 | Microsoft Nederland
 

Niels Roos

 
Technology Solutions Professional CRM | Microsoft 

Voorspel en begrijp de klantbehoefte met D365 en cognitieve services | 16:00 – 17:00 | Podium 3

We willen steeds vaker weten hoe we verschillende applicaties kunnen integreren om een volledig 360 graden klantprofiel te krijgen. Veel zakelijke applicaties sturen updates via verschillende kanalen, zoals een status update van aangekochte producten en/of diensten. Maar hoe zorgen we ervoor dat de juiste context via het juiste kanaal aan de klant wordt gecommuniceerd zodat het interessant en relevant is voor de klant?

In deze sessie gaat Niels Roos van Microsoft Nederland in op hoe Dynamics 365 hierbij kan helpen. Hij geeft antwoord op de vragen hoe Dynamics 365 in de juiste context, via het juiste kanaal kan interacteren met de klant en hoe je in combinatie met cognitieve diensten kan ontdekken hoe de algemene klantreis en -voorkeur eruit ziet en of dit past bij een specifiek type klantprofiel. Tot slot laat Niels zien hoe Dynamics 365 werknemers ondersteunt om acties te voltooien, of het nu gaat om sales of (field) service door gebruik te maken van Microsoft Bot Framework.

Hoe borg je CRM in jouw organisatie| 16:00 – 17:00 | Podium 6

Een CRM traject ontwerpen en opleveren is één ding, maar het correct gebruiken is weer een heel ander ding. Vaak zien we dat het gebruik van een nieuw CRM systeem binnen organisaties al na een aantal maanden na oplevering afneemt. Er is dan bijvoorbeeld met een te kleine groep aan het project gewerkt, waardoor de aansluiting met de eindgebruikers onvoldoende is. De oplossing hiervoor is Scrum. Een bewezen methodiek, mits het goed gebruikt wordt. Scrum ‘in name only’ werkt namelijk slechts averechts. In deze sessie leggen we uit hoe je Scrum in combinatie met Continuous Delivery in kunt zetten voor CRM trajecten en op welke wijze je de eindgebruikers moet en kunt betrekken zodat er ook écht toegevoegde waarde ontstaat voor de organisatie.

 
 

Timo Bax

 CTO | BusinessBase

David Smith

Marije Wielenga

CMO | SalesScreenChief of Speeches en Partner SalesScreen

The Power of Recognition | 13:00 – 14:00 & 14:30 -15:30 & 16:00 – 17:00 | Podium 9

Recognition is proven to be one of the most powerful workplace motivators, but it is also one of the most difficult to achieve regularly. For many years, sales teams have used sales bells, white boards and a variety of other tools to increase performance, productivity and team celebrations. However, with the rise of data-driven gamification solutions, it has now become easier than ever before to measure performance on KPIs in real-time and motivate teams towards a common goal by simply connecting your CRM to SalesScreen.

Salespeople who feel unappreciated for their contributions are highly likely to become disengaged and/or leave their employers for other opportunities, resulting in costly turnover. Public recognition creates a cohesive environment and increases employee satisfaction while building teamwork towards organizational objectives.

Rather than relying on outdated motivational tools like a bell and board, managers can now connect their Microsoft Dynamics CRM to SalesScreen’s powerful gamification platform to immediately display performance data on TV screens, web browsers and mobile apps from anywhere in the world, keeping employees aware of their targets and on-track to achieve quota. By recognizing, rewarding and motivating salespeople properly, managers can build a culture of cohesion, teamwork, shared goals and friendly competition.

Customer Case Caldic: Resultaat door optimalisatie van het wereldwijde sales proces dankzij “global template” roll-out | 13:00 – 14:00 & 14:30 -15:30 | Podium 6

Caldic is een wereldwijde speler op de markt van de chemische bulkgoederen. Ze zijn actief in twintig landen met ruim 1100 medewerkers.

Om het wereldwijde proces verder te optimaliseren heeft Caldic een ‘global template’ ontwikkeld. Hiermee wordt een éénduidige manier van werken gerealiseerd binnen het sales proces. Wereldwijd is Caldic actief in twintig landen met ruim 1100 medewerkers. Hoor van Robin Jansen hoe hij een éénduidige template wereldwijd heeft ingevoerd en tot welke resultaten dit heeft geleverd.

Emo Prins

Robin Jansen

Emo Prins

IT Project Manager | CaldicCEO | BusinessBase
 

Frank Biegstraaten

 
IT Director | Caldic BV 
 

Robbert Jacobs

 
Sr. Consultant Microsoft Dynamics | Avanade 

Een klantreis door Dynamics Engagement, verteld aan de hand van 3 succesverhalen. | 13:00 – 14:00 & 14:30 – 15:30 | Podium 10

In hoeverre kunt u zeggen dat de verschillende Sales-, Service- en Marketingprocessen op elkaar aansluiten?

Aan de hand van drie succesverhalen en verschillende voorbeelden op deze onderdelen laten we zien hoe het Microsoft Dynamics platform 1 geheel vormt en data en processen samenbrengt.

  • Blijf verbonden met klanten doormiddel van persoonlijke e-mailcampagnes;
  • Haal het optimale uit sales afspraken door mobiele oplossingen;
  • Hoe 1 serviceoplossing alle kanalen en backoffice processen combineert.

Deze sessie zal u niet alleen inspireren met concrete voorbeelden maar ook laten zien hoe de (digitale) veranderingen hier nog meer mogelijkheden in bieden. Want hoe passen bijvoorbeeld onderwerpen als de HoloLens en spraakherkenning in deze processen?

Make Experience your business – in depth sessie | 14:30 – 15:30 | Podium 5

In een wereld waarin digital binnen iedere industrie voor disruptie heeft gezorgd, beseffen leidende ondernemingen dat het bieden van exceptionele klantervaringen essentieel is voor het opbouwen van langdurige klantrelaties. Het bieden van goede klantervaringen onderscheidt de leiders van de achterblijvers en dit vereist diepgaande inzichten en een fantastisch design. In deze Adobe sessie wordt ingegaan op de transformatie als organisatie naar een experience business, een transformatie die Adobe zelf ook heeft doorgemaakt en waarbij het recente partnership met Microsoft nu ook een belangrijk onderdeel vormt.   

 

Rob in der Maur

Rob Zuiderhoek

Principal Solution Architect | AdobeBusiness Consultant Digital Marketing | Adobe